Valverde lliura la recaptació del llibre “Relats solidaris de l’esport” a Proactiva Open Arms

Ernesto Valverde i Òscar Camps destaquen la importància de la solidaritat en la 14a edició del llibre

14/02/2019

La clausura de la 14a edició del llibre de relats solidaris de l'esport ha reunit a l'antiga fàbrica Damm a més de 100 persones en l'acte que ha servit per tancar aquesta última edició.

Ernesto Valverde ha lliurat en l'acte d'entrega a Open Arms els diners recaptats pel llibre de Relats Solidaris. Un total de 47.575 euros. El tècnic blaugarana ha tingut unes paraules emocionades i sinceres cap a la tasca d'Open Arms, "estic molt content per participar en aquesta iniciativa. M'encanta poder estar a prop d'aquests herois que salven vides. Els que vivim en el món del futbol estem acostumats a ser un exemple per a molta gent, per a molts nanos; la gent ens considera herois perquè juguem campionats o intentem guanyar finals".

Per la seva banda Òscar Camps ha agraït a tots els patrocinadors el seu compromís amb els més desprotegits i ha recordat la importància de tenir col·laboracions com les que porta a terme amb la Fundació Barça. "Agreixo especialment la tasca que portem conjuntament amb la Fundació, perquè som molt conscients de la repercussió que té l'esport i específicament el Barça".

També hi han assistit a l'acte, Jordi Cardoner, Vicepresident Primer de la Fundació Barça, Ramón Ajenjo, Conseller Delegat de Damm i Vicepresident de la Fundació Damm, Jordi Romaña, Director de Comunicació de El Corte Inglés, i Xavi Comena, Subdirector General i Director de la Territorial de Catalunya, del Banc de Sabadell.

En la presentació de l'esdeveniment, conduït pel periodista Sergi Mas, també s'ha parlat de la importància que tenen aquestes accions per totes aquelles entitats que intenten construir un món més humà, just i habitable.