Trobada dels hospitals referents a Catalunya amb la Fundació Barça

El programa de Benestar Emocional Pediàtric té com a objectiu aportar nous recursos i serveis centrats en el benestar dels nens i nenes hospitalitzats

09/05/2018

El vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça, Jordi Cardoner, i la directora general de la Fundació Barça, Mària Vallès, han mantingut una trobada amb els gerents dels principals hospitals de referència pediàtrica de Catalunya amb l'objectiu de millorar el benestar emocional de nens i nenes amb malalties greus. Posteriorment el president del FC Barcelona i de la Fundació Barça, Josep Maria Bartomeu, ha rebut els representants dels hospitals a la Llotja del Camp Nou.

La trobada ha permès avançar en la col·laboració dins del marc del Programa de Benestar Emocional Pediàtric. Hi han participat els doctors: Miquel Pons i Serra, director mèdic de l’Hospital Sant Joan de Déu; Joan Martí, gerent de l’Hospital Parc Taulí;  Beatriu Bayés, directora de l’Hospital Germans Trias i Pujol “Can Ruti”; Albert Salazar, gerent de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau; Vicenç Martínez, gerent de l’Hospital Universitari de la Vall d’Hebron, i Javier Messaguer, director general de l’Hospital de Nens de Barcelona.

El Programa de Benestar Emocional Pediàtric de la Fundació Barça i dels Hospitals que hi col·laboren té com a objectiu fomentar el benestar emocional dels nens i nenes amb malalties greus, mitjançant el reforç d'emocions positives.

El projecte fomenta la millora en l’hospitalització dels nens i nenes (en un estat molt sever de la malaltia), mitjançant l’ús de les noves tecnologies (experiències virtuals), així com les visites dels jugadors del primer equip i de les diferents seccions esportives del Barça.