Trobada benèfica de Rotary al Camp Nou

La Fundació FC Barcelona i la Bill & Melinda Gates Foundation han estat convidades a aquest acte solidari que té l’objectiu de recaptar fons per a l’eradicació de la pòlio al món.

Fruit de l’acord establert entre la Fundació Bill & Melinda Gates i la Fundació FC Barcelona per a l’eradicació definitiva de la poliomielitis al món, Rotary International ha volgut convidar també el FC Barcelona a la celebració de la seva III Trobada, que enguany s’ha dut a terme a les instal·lacions del Club i que pretén recaptar fons per ajudar en l’eradicació d’aquesta malaltia al món.

La Trobada ha aplegat aquest dissabte al voltant de 500 persones, entre aquestes, membres dels 14 clubs de Rotary de Barcelona, així com representants d’entitats públiques i privades de Catalunya. L’acte ha comptat també amb una àmplia representació del Patronat de la Fundació FC Barcelona.