Tallers Il·lusions: Activitats virtuals per a infants malalts de la Fundació Barça i la Fundació Guitart

christian escriba amb nens fundacio barca

El pastisser Christian Escribà va ensenyar a un grup d’infants de la Fundació Enriqueta Villavecchia com preparar una pizzaïmada.

Les dues entitats han promogut un seguit d’activitats virtuals amb el Màgic Andreu, la dibuixant Pilarín Bayés, el pastisser Christian Escribà i la cantant Lucrecia

Com està demostrat, l'estat emocional i un entorn favorable tenen un paper clau en l'eficàcia del tractament i en la millora dels processos de recuperació dels nens malalts. Per aquest motiu, la Fundació Barça i la Fundació Guitart han organitzat els tallers Il·lusions, un seguit d’activitats en línia adreçades a infants en tractament mèdic de la Fundació d’Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia.

Aquests tallers han comptat amb la participació de diverses celebritats que s’han implicat totalment per fer passar una bona estona a aquests infants. El Màgic Andreu i la Joana Andreu amb el seu humor els van ensenyar trucs de màgia; la Pilarín Bayés els va mostrar com fer dibuixos de manera divertida a l’estil de les Tres Bessones, la seva creació més coneguda; i en Christian Escribà com passar-s’ho bé cuinant i fent pastissos; o la cantant Lucrecia, que els va cantar cançons i els va explicar contes.

La il·lusió i la millora del benestar que es pot transmetre a un infant en trobades com aquestes són els principals objectius del programa de Benestar Emocional Pediàtric de la Fundació Barça adreçat a nens i nenes hospitalitzats i amb malalties complexes de Catalunya i d’arreu del món.

La Fundació col·labora amb diverses entitats i els principals hospitals pediàtrics de Catalunya, on estan ingressats nens que pateixen malalties greus, així com amb entitats referents en el sector.

Més informació sobre el programa