La Fundació Barça subhasta la samarreta de Ronaldinho del partit dels Legends

Ronaldinho torna a donar suport a la Fundació Barça en una acció de sensibilització i captació de fons.

Els diners recaptats es destinaran als projectes de la Fundació Barça per infants en risc d’exclusió social i en contextos de violència

Els beneficiaris del fons que es recollirà a través de la  subhasta de la samarreta seran els Infants en risc d’exclusió social o en contextos violents que participen als projectes de la Fundació Barça.

Aquesta emblemàtica camiseta és la mateixa que va utilitzar Ronaldinho al Clásico que varen disputar els Legends de Barça i Madrid el passat 23 de juliol, a Tel-Aviv (Israel).
Aquesta subhasta solidària, que es fa a través de la plataforma www.MatchWornShirt.com, també ofereix la possibilitat d’optar a les samarretes que varen utilitzar durant el partit els exjugadors del Barça el migcampista Gaizka Mendieta o el porter Jesús Angoy.

L’icònic ex jugador brasiler del Barça ha donat suport en diverses ocasions a la Fundació Barça i un cop més vol col·laborar amb aquesta acció, per l’entitat que treballa a més de 50 països del món i te més d’un milió i mig de beneficiaris.