Sensibilització sobre el ‘bullying’ i la crisi de refugiats a la Festa dels Súpers

Més de 1.200 infants participen en les activitats educatives impulsades per la Fundació en aquesta festa infantil celebrada durant el cap de setmana a l’Anella Olímpica del Parc de Montjuïc

La Fundació Barça va participar aquest cap de setmana en la Festa dels Súpers que cada any organitza Televisió de Catalunya a l’Anella Olímpica de Montjuïc. Enguany van passar per l’estand més de 1.200 nens i nenes que van participar en diverses activitats educatives i de reflexió al voltant del ‘bullying’ i la crisi de refugiats, dues problemàtiques prioritàries per a la Fundació en l’actualitat.

A les activitats 'El dau de les emocions' i 'La fórmula del benestar' els infants van treballar les emocions i l’empatia jugant i debatent amb els seus companys sobre com poden afectar els comportaments individuals en els altres. A més, a través d’un gran mapamundi els nens i nenes van poder entendre una mica millor la situació de les persones que cerquen refugi perquè han hagut de marxar del seu país a la força. Un cop finalitzades aquestes activitats l'equip educatiu va copsar les opinions dels participants i va detectar una alt grau d'interès i de satisfacció amb la iniciativa.

L’oferta lúdica es va completar amb dos grans ‘photocalls’ on els visitants es van poder fotografiar. Un d’aquests sota l’eslògan 'Fem equip #contraelbullying' i l’altre amb el 'hashtag' #SignAndPass, símbol de la campanya impulsada per la Fundació Barça i l’ACNUR per recollir firmes a favor del col·lectiu de refugiats.

Aquells adults que ho van desitjar també van poder posicionar-se contra el ‘bullying’ signant el Manifest Alan de lluita contra aquesta xacra, impulsat ara fa uns mesos per la Fundació Barça i el Col·lectiu Fu