La Fundació llança una nova revista digital amb el camp de refugiats de Mória com a protagonista del primer número

La crisi de refugiats i la tasca que porta a terme la Fundació a Grècia ha estat el tema principal de la nova revista Fundació

La publicació es pot veure en qualsevol ordinador o dispositiu mòbil, com tauletes tàctils i telèfons intel·ligents, i està disponible a l’APP de Socis i al web de la Fundació

Les sòcies i socis del FC Barcelona tornen a rebre a partir d’avui la REVISTA FUNDACIÓ en el nou format digital que podrà visualitzar-se a través de qualsevol ordinador o dispositiu portàtil, com una tauleta tàctil (tablet) o un telèfon intel·ligent (smartphone). La publicació corporativa de la Fundació s’ha enviat als socis i sòcies per correu electrònic a través d’un Infosocis i també està disponible a l’App de Socis i al web de la Fundació.
La situació de les persones refugiades que vivien al camp de refugiats de Mória (Lesbos, Grècia), el més gran d’Europa, després de l’incendi que va arrasar-ho tot, el mes de setembre passat en plena pandèmia de la Covid-19, és el tema principal de la nova REVISTA FUNDACIÓ del Barça. Cal destacar que en aquest primer reportatge s’explica també la tasca que porta a terme la Fundació en aquest camp des de fa dos anys, un projecte que forma part del seu programa per als refugiats i migrants.

D’altra banda, la nova Revista Fundació també explica com s’han adaptat els programes de l’entitat a la situació de la pandèmia amb l’objectiu de mantenir la seva activitat programàtica per a infants i joves en contextos vulnerables a Catalunya i en més de 50 països, en els tres grans àmbits d’actuació: prevenció de la violència, inclusió social i accés a l’educació.

Entre altres temes interessants, també cal destacar la trobada de l’excapità del Barça Carles Puyol amb un nen beneficiari de la Fundació que va conèixer fa gairebé deu anys i que ara s’ha retrobat un altre cop amb ell per animar-lo en una nova etapa de la seva vida. Un gran gest solidari molt propi d’un dels jugadors més emblemàtics del Club que també es pot veure en un vídeo al qual es pot accedir a través de la revista, que ara només s’edita en format digital, igual que la revista del Club.

Nova revista digital

Cal recordar que des de l’anterior número de la revista de la Fundació, dedicada a explicar totes les accions que s’han fet des del club i la Fundació per la pandèmia de la Covid-19, el Club ha fet el pas de prescindir del suport en paper impulsat pels nous hàbits de consums digitals, el compromís amb la sostenibilitat i com una mesura més d’estalvi davant les circumstàncies econòmiques derivades de la pandèmia.
Les possibilitats que ofereix la tecnologia permeten que el Club pugui mantenir les seves publicacions corporatives, sense perdre qualitat, rigor i compromís amb els socis per poder oferir uns continguts d’interès, que els apropin als temes esportius i corporatius del Club de manera exclusiva.

Tant la REVISTA FUNDACIÓ com la REVISTA BARÇA ja comptaven anteriorment amb un format multimèdia, al qual es podia accedir descarregant una app específica, però aquest model ha quedat descartat per buscar una nova plataforma digital molt més sostenible i més accessible, fàcil d’utilitzar i que es pot enviar a tots els socis a través d’una URL de manera proactiva, sense necessitat d’haver de descarregar una aplicació únicament per a la revista. A més, aquesta nova revista està enriquida amb vídeos, fotografies i efectes visuals que complementen els temes.