Nova Revista Fundació, dedicada a la lluita del Barça contra la Covid-19

Comparteix
Revista Fundació 16

La revista número 16 de la Fundació recull les accions impulsades pel Club en la lluita contra la Covid-19.

El Club ha canalitzat a través de la Fundació totes les accions impulsades per ajudar a combatre la pandèmia del coronavirus i els seus efectes, entre els quals obtenir recursos per aquesta causa amb un patrocinador per als ‘title rights’ del Camp Nou

L’arribada del coronavirus que causa la malaltia Covid-19 al món global, i que ha provocat milers de víctimes mortals i conseqüències socials i econòmiques encara impredictibles, va impulsar el FC Barcelona a actuar sota la responsabilitat històrica que sempre ha tingut com a Més que un club. La nova revista Fundació (n. 16) està dedicada a explicar tot el que ha fet el Barça davant una situació on calia ajudar des de la responsabilitat de ser una de les entitats esportives més importants del món. Entre les moltes accions que s’han impulsat, i que s’han canalitzat a través de la Fundació Barça, destaca una decisió transcendent de la Junta Directiva com és la de posar al servei d’aquesta causa solidària els title rights del Camp Nou.


El Barça havia de ser un referent també en aquesta lluita contra la pandèmia, i ha canalitzat tots els esforços per ajudar a la societat i als col·lectius més vulnerables a través de la seva Fundació, que va posar tots els seus recursos i la feina en equip de tota la seva estructura de Club, el valors dels nostres esportistes com a prescriptors i també els seus millors actius, com és el Camp Nou. La recerca d’un patrocinador que posi nom a l’Estadi per poder dedicar els ingressos d’aquest patrocini durant una temporada, i part d’ells en les temporades del contracte, a projectes d’investigació contra la Covid-19 i a pal·liar els seus efectes socials i econòmics, s’ha convertit en un dels grans objectius d’aquesta temporada.


La revista número 16 de la Fundació serà sens dubte una publicació històrica perquè recollirà tot el que ha fet el Club i la Fundació en aquests moments tan difícils per ajudar a moltes persones, a Catalunya i a altres països del món, que combaten la Covid-19, com sanitaris i treballadors essencials, o que han estat patint els efectes de la pandèmia, com els nens, que també han estat víctimes colaterals del confinament. A través de la Fundació s’han recollit més de 500.000 productes sanitaris (com mascaretes o equips de protecció), s’han canalitzat ajuts econòmics i d’assistència social personalitzada, també s’ha sensibilitzat en la prevenció, o s’ha donat suport emocional als infants.


Entre els continguts que es poden trobar en aquest número destaca una entrevista al president del FC Barcelona i de la Fundació Barça, Josep Maria Bartomeu, que explica els motius pels quals la Junta Directiva va decidir cedir els title rights del Camp Nou per la lluita contra la Covid-19; també l’article d’opinió del vicepresident Jordi Cardoner, l’entrevista al doctor Jaume Padrós, president del Col·legi de Metges de Barcelona i membre del comitè que gestionarà els projectes de la iniciativa; com s’ha canalitzat totes les ajudes a través de la Fundació, amb la col·laboració dels partners del Club; la cessió d’instal·lació i actius per part del Barça; les accions de conscienciació, sensibilització i entreteniment com la campanya #CulersACasa, l’agraïment als herois anònims de la família blaugrana amb les històries humanes d’alguns d’aquests herois; tota la tasca que ha fet l’Àrea Social a través del programa T’Acompanyem a casa; la mobilització de les penyes blaugrana per donar suport i col·laboració als serveis socials i sanitaris en tots els territoris; l’atenció de l’Agrupació de Jugadors; com s’ha posat la innovació al servei de la solidaritat; el suport dels nostres fans o com la Fundació ha adaptat al format digital els seus programes assistencials per seguir connectats amb els col·lectius vulnerables a través de la pantalla.

Publicació en format digital


En temps de confinament, la connexió al món ha impulsat encara més la utilització dels dispositius digitals per seguir connectats als familiars, als amics, a la feina o als estudis. La pantalla de l’ordinador, de la tableta o del mòbil s’han convertit en eines d’ús diari, i fins i tot els més grans han descobert una finestra fins ara desconeguda per ells, però que per a les noves generacions s’ha convertit en fonamental per relacionar-se i informar-se. Aquest número especial dedicat a la lluita contra la Covid-19 té 86 pàgines, i es distribuirà als socis del FC Barcelona en format totalment digital, seguint la nova política de sostenibilitat que vol impulsar el Club. La revista es podrà consultar en qualsevol lloc a través d’un visualitzador que pot ser obert des de qualsevol dispositiu electrònic (ordinador, tableta o mòbil) i que també compta amb la possibilitat de veure vídeos associats als continguts.
Accedir a la revista és molt fàcil. Els socis rebran un Infosocis per correu electrònic des d’on podran accedir a l’enllaç de la revista digital, i l’accés també estarà disponible a l’app de socis. En uns dies, la revista també es podrà consultar a través de les pàgines web del Club i la Fundació i estarà oberta a la resta d’aficionats blaugrana.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA