El patronat de la Fundació Barça es reuneix a la seu de la Creu Roja Catalunya

Durant la sessió es va fer un repàs de l’activitat de la Fundació i una primera valoració del tancament de l’exercici

15/06/2018

La Fundació Barça tancarà aquest any l’exercici amb un important creixement de la seva activitat de manera qualitativa i quantitativa i del seu pressupost anual. Aquesta ha estat la principal valoració que s’ha fet a la reunió trimestral del patronat de la Fundació, que s’ha celebrat a la seu de la Creu Roja Catalunya.

El membres del patronat han fet una molt bona valoració de la tasca que ha portat a terme la fundació durant aquest exercici, on es demostra el suport del Club a la nova aposta estratègica per la seva activitat solidària, a través del nou plantejament de la Fundació Barça, que ha definit tres noves grans línies d’actuació: prevenció de la violència, inclusió social i educació. Dins d’aquestes línies d’actuació destaquen el programa de refugiats, el programa de prevenció del bullying, el programa de benestar emocional pediàtric i el reforç de les aliances amb socis estratègics com ara l’UNICEF, la Creu Roja i l’ACNUR.

Abans de l’inici de la reunió els membres del patronat han fet una visita institucional a les instal·lacions de la Creu Roja Catalunya, acompanyats pel seu president, Antoni Aguilera, i el coordinador general, Enric Molist. La celebració d’aquestes reunions fora de l’àmbit del FC Barcelona s’emmarca en l’aposta d’enfortiment de relacions amb les principals entitats amb les quals col·labora la Fundació.