El patronat de la Fundació Barça es reuneix a la seu de la Creu Roja Catalunya

Durant la sessió es va fer un repàs de l’activitat de la Fundació i una primera valoració del tancament de l’exercici

La Fundació Barça tancarà aquest any l’exercici amb un important creixement de la seva activitat de manera qualitativa i quantitativa i del seu pressupost anual. Aquesta ha estat la principal valoració que s’ha fet a la reunió trimestral del patronat de la Fundació, que s’ha celebrat a la seu de la Creu Roja Catalunya.

El membres del patronat han fet una molt bona valoració de la tasca que ha portat a terme la fundació durant aquest exercici, on es demostra el suport del Club a la nova aposta estratègica per la seva activitat solidària, a través del nou plantejament de la Fundació Barça, que ha definit tres noves grans línies d’actuació: prevenció de la violència, inclusió social i educació. Dins d’aquestes línies d’actuació destaquen el programa de refugiats, el programa de prevenció del bullying, el programa de benestar emocional pediàtric i el reforç de les aliances amb socis estratègics com ara l’UNICEF, la Creu Roja i l’ACNUR.

Abans de l’inici de la reunió els membres del patronat han fet una visita institucional a les instal·lacions de la Creu Roja Catalunya, acompanyats pel seu president, Antoni Aguilera, i el coordinador general, Enric Molist. La celebració d’aquestes reunions fora de l’àmbit del FC Barcelona s’emmarca en l’aposta d’enfortiment de relacions amb les principals entitats amb les quals col·labora la Fundació.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA