La Fundació Barça reprèn la iniciativa 'És Nadal tot l'any' en format online

Pierre Oriola als vestidors del Palau blaugrana

En la primera trobada, el capità del Barça de basquet, Pierre Oriola, va fer una visita guiada virtual pel Palau blaugrana a set infants ingressats a l’Hospital Germans Trias

La Fundació Barça ha reprès la iniciativa ‘És Nadal tot l’any’, dins del programa ‘Pel Benestar Pediàtric’, després d’una temporada aturada per la pandèmia de la Covid-19. El projecte ha estat adaptat a un format virtual per assegurar que els infants ingressats puguin seguir conservant les il·lusions coneixent els seus ídols.

En la primera trobada de la temporada, set infants ingressats a l’Hospital Germans Trias de Badalona van poder gaudir, dilluns al migdia, d’una visita online guiada pel Palau blaugrana amb un guia de luxe, el capità del primer equip del Barça de basquet, Pierre Oriola. En acabat la visita, les nenes i nens van poder parlar amb el jugador, compartint amb ell preguntes i moments molt especials.

Amb la represa de la iniciativa, hi ha previst que jugadors de totes les categories professionals del FC Barcelona facin una trobada online amb infants ingressats a diferents hospitals de Catalunya.

Programa pel Benestar Pediàtric

La visita, emmarcada dintre del programa Benestar Pediàtric de la Fundació, té com a objectiu fomentar el benestar emocional dels nens i nenes hospitalitzats mitjançant el reforç d'emocions positives.

Amb l’arribada de la pandèmia, la Fundació Barça ha adaptat gran part del programa a formats online. Durant el confinament es van organitzar Meet and greets entre nenes i nens pacients de l’Hospital Sant Joan de Déu i jugadors dels diferents equips professionals del club. Per part de l’equip de basquet, Victor Claver va poder mantenir una conversa telemàtica amb l’Ona, una pacient de 9 anys gran seguidora del Barça.