Un jove ingressat a Sant Joan de Déu ha estat el primer visitant del Museu en la seva reobertura després de l'aturada de la Covid-19

El museu del Barça ja pot acollir els primers aficionats, ja que ha reobert les seves portes després de romandre tancat tres mesos per la pandèmia del Coronavirus. I per fer-ho ha comptat amb uns visitants molt especials: el Robot Pol i el Jorge, un noi que acaba de fer 18 anys ingressat a Unitat Oncologia de l'Hospital Sant Joan de Déu.

El Jorge, que ha pogut moure's a través del Robot Pol, ha estat acompanyat pel vicepresident de l'Àrea Comercial del Club, Oriol Tomàs, la directora de la Fundació Barça, Mària Vallès; la directora de la Abidal Foundation, Hayet Abidal, i el director del Museu, Jordi Penas.

El Robot Pol és un projecte que promou la Fundació Abidal i la Fundació Barça per fer realitat el somni dels nens i nenes ingressats en els hospitals, que els permet gaudir de l'experiència de visitar el Barça a través d'un robot teledirigit pel mateix infant. En aquest cas, el Robot Pol i l'infant ingressat en l'hospital Sant Joan de Déu han visitat alguns dels espais del Museu que estaran oberts al públic durant aquesta fase 2 de la desescalada, donat que les restriccions obligades per mantenir l'aforament limitat (del 33% en les fases 1 i 2 de l'estat d'alarma i del 50% en la fase 3) i les mesures preventives de seguretat, han obligat a fer una adaptació del seu recorregut als continguts de la primera i segona planta, i la vista panoràmica.

El Museu estarà obert cada dia de 10 a 15 hores i els preus de les entrades també s'han reduït i ara el tiquet general costarà 20 euros (abans 26 euros) i també es vol incentivar l'afluència del públic local amb preus més populars, de 10 euros per als residents a Catalunya, més grans de 70 anys i infants d'entre 4 i 10 anys (els menors de 4 anys tenen l'entrada gratuïta). Els socis continuen tenint l'entrada gratuïta i podran gaudir d'una invitació gratuïta per a un acompanyant, vàlida del 12 al 30 de juny.

Un cop finalitzades totes les tasques d'adequació i desinfecció de les instal·lacions que s'han realitzat durant aquesta setmana per poder garantir la seguretat i protecció dels visitants i empleats contra la Covid-19, s'han obert les portes de les seves instal·lacions al recinte de les Corts després de tres mesos tancats al públic. El Club recupera l'activitat de les oficines d'atenció barcelonista (OAB, OAE i OAP), la Barça Store Camp Nou i el Museu després de l'aturada obligada a causa de la crisi del coronavirus.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA