Presentació del projecte "Tant se val d'on venim"

La Fundació Barça i la Creu Roja a Catalunya treballen de manera conjunta en un projecte d’educació en valors anomenat ‘Tant se val d’on venim’, dirigit a infants d’entre 4 i 8 anys i les seves famílies.

El dilluns 5 de març del 2018, a les 10 hores, es durà a terme la presentació del projecte Tant se val d’on venim, en què es desenvoluparan tallers d’educació en valors humanitaris presents també a l’esport com ara: el respecte, el compromís, l’esforç, el treball en equip, la humilitat i la solidaritat, entre d’altres.

Els tallers d’educació en valors tindran com a element central un espectacle de titelles en què s’aborda l’actual crisi de persones refugiades, utilitzant els titelles per explicar històries i transmetre valors de manera senzilla i propera als infants. L’espectacle va acompanyat d’activitats de sensibilització i educació en valors que potenciaran la transmissió i interiorització dels valors humanitaris que promovem amb aquest projecte.

Dia: Dilluns, 5 de març del 2018

Lloc: Escola Pau Romeva  (Carrer del Pisuerga,1, 08028 Barcelona)

Hora: 10.00 hores

Assistents: Jordi Cardoner, vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça; Antoni Aguilera, president de la Creu Roja a Catalunya; Mària Vallès, directora general de la Fundació Barça; Enric Morist, coordinador de la Creu Roja a Catalunya; i Arantxa Framis, directora de l’Escola Pau Romeva.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA