Carles Aleñà i Leila Ouahabi premiats als III premis solidaris de la fundació catalana de futbol

El esportistes han estat guanyadors en la categoria al millor jugador i jugadora participants en projectes solidaris.

27/02/2019

Carles Aleñà i Leila Ouahabi, jugadors del primer equip masculí i femení del FC Barcelona, han estat premiats a la Tercera edició dels Premis Solidaris que atorga la Fundació de la Federació Catalana de Futbol, pel seu recolzament al projecte Enfulbola't i per la seva col·laboració en el projecte Common Goal, respectivament.

Jordi Calsalmiglia, membre de la Junta directiva del FC Barcelona, ha recollit els guardons en nom del jugadors. Els premis que s'han repartit a la gala estan dividits en tres blocs: individual, col·lectiu, i premi extraordinari del Jurat.

L’Antiga Fàbrica Estrella Damm ha estat l’escenari escollit per albergar la tercera edició d’aquests Premis, que tenen com objectiu donar visibilitat aquelles iniciatives i activitats que fomenten la solidaritat, els valors i l'ètica esportiva més enllà del terreny de joc A aquesta emotiva celebració,  organitzada per la Fundació Privada Catalana de Futbol de l’FCF, han acudit entrenadors, presidents, jugadors, àrbitres i altres personalitats vinculades al món del futbol català.

També han fet entrega  de diversos guardons el president de l’FCF, Joan Soteras; el president de la Fundació Privada Catalana de Futbol, Pere Guardiola; els vicepresident de l’FCF, Josep Llaó, Jordi Bonet, Josep Vives i Joan Josep Isern, també vicepresident de la Fundació; el patró i director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo; el patró de la Fundació i directiu de l’FCF, Tomàs José; el Secretari de la Fundació, Albert Garrofé; el director de banca d’institucions del Centre d’Institucions de Barcelona de Caixabank, Miquel Abril; el subdirector general de Gestió i Recursos Humans del Consell Català de l’Esport, Lluís Pellicera; l’assessor d’Esports de la Diputació de Barcelona, Daniel Laga; i els membres de la Comissió d’Ètica Esportiva i Lluita contra la Violència (CEEiLLCV), Francesc Bartoll, Miquel Novell i Àlex Porqueras.