Carles Aleñà i Leila Ouahabi premiats als III premis solidaris de la fundació catalana de futbol

27/02/2019

Carles Aleñà i Leila Ouahabi, jugadors del primer equip masculí i femení del FC Barcelona, han estat premiats a la Tercera edició dels Premis Solidaris que atorga la Fundació de la Federació Catalana de Futbol, pel seu recolzament al projecte Enfulbola't i per la seva col·laboració en el projecte Common Goal, respectivament. El esportistes han estat guanyadors en la categoria al millor jugador i jugadora participants en projectes solidaris.

Jordi Calsalmiglia, membre de la Junta directiva del FC Barcelona, ha recollit els guardons en nom del jugadors. Els premis que s'han repartit a la gala estan dividits en tres blocs: individual, col·lectiu, i premi extraordinari del Jurat.

L’Antiga Fàbrica Estrella Damm ha estat l’escenari escollit per albergar la tercera edició d’aquests Premis, que tenen com objectiu donar visibilitat aquelles iniciatives i activitats que fomenten la solidaritat, els valors i l'ètica esportiva més enllà del terreny de joc A aquesta emotiva celebració,  organitzada per la Fundació Privada Catalana de Futbol de l’FCF, han acudit entrenadors, presidents, jugadors, àrbitres i altres personalitats vinculades al món del futbol català.

També han fet entrega  de diversos guardons el president de l’FCF, Joan Soteras; el president de la Fundació Privada Catalana de Futbol, Pere Guardiola; els vicepresident de l’FCF, Josep Llaó, Jordi Bonet, Josep Vives i Joan Josep Isern, també vicepresident de la Fundació; el patró i director de la Fundació Damm, Ramon Agenjo; el patró de la Fundació i directiu de l’FCF, Tomàs José; el Secretari de la Fundació, Albert Garrofé; el director de banca d’institucions del Centre d’Institucions de Barcelona de Caixabank, Miquel Abril; el subdirector general de Gestió i Recursos Humans del Consell Català de l’Esport, Lluís Pellicera; l’assessor d’Esports de la Diputació de Barcelona, Daniel Laga; i els membres de la Comissió d’Ètica Esportiva i Lluita contra la Violència (CEEiLLCV), Francesc Bartoll, Miquel Novell i Àlex Porqueras.