La Fundació de la Federació Catalana de Futbol premia la tasca de la Fundació Barça

El jurat li ha concedit el premi extraordinari per la seva tasca social a Catalunya i arreu del món en l’any de celebració del 25è aniversari

19/02/2020

La Fundació de la Federació Catalana de Futbol (FCF) ha concedit a la Fundació Barça el premi extraordinari del jurat en la IV edició dels Premis Solidaris, en un acte celebrat a l’Antiga Fabrica Estrella Damm. La directora general de la Fundació Barça, Mària Vallès, ha recollit el premi de mans del president de la fundació de la FCF, Pere Guardiola.

El premi s’ha atorgat amb motiu del seu 25è aniversari, i especialment pel seu suport als infants i joves més vulnerables, i fent canvis reals per una societat més igualitària i inclusiva, amb més d’1,6 milions d’infants beneficiaris a 58 països del món, dels quals 530.000 a Catalunya.

La gala dels premis solidaris de la Fundació de la FCF, que aquest any celebra la seva quarta edició, reconeix la solidaritat de clubs, futbolistes i persones vinculades al futbol i al futbol sala i premien les iniciatives que promouen els valors, la solidaritat i l’ètica esportiva en camps i pavellons.