PortAventura Dreams Village obre les portes als primers infants amb el suport de la Fundació Barça.

22/10/2019

Avui PortAventura Dreams ha obert les seves portes als primers beneficiaris d’aquestes noves instal·lacions pioneres a Europa, situades dins del parc temàtic. Aquests primers infants i joves malalts han estat rebuts pels responsables de Port Aventura i la seva Fundació, així com altres entitats que hi col·laboren com la Fundació Barça, a través del vicepresident primer del Futbol Club Barcelona i la Fundació Barça, Jordi Cardoner.

El Village està situat dins del ressort del parc temàtic que ofereix una experiència única a nens i joves que pateixen malalties greus. Compta amb 6 habitatges de 130m², totalment adaptats, que allotjaran simultàniament 6 famílies. El projecte se centra en menors de 4 i 17 anys que pateixen malalties greus.

La Fundació Barça col·labora amb aquesta iniciativa amb la finalitat de millorar la vida de nens i nenes que pateixen malalties greus. El projecte, concebut com un espai lúdic i d'interacció, té com a objectiu generar un efecte positiu sobre la recuperació des d'un punt de vista psicològic, al mateix temps que permetrà alimentar nous moments d'unió familiar. Està previst desenvolupar activitats que pretenen afavorir el procés de recuperació dels infants a través de la pràctica esportiva i d'activitats de lleure.

Declaracions de Jordi Cardoner, vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça

“Estem molt contents de col·laborar amb la Fundació PortAventura en projectes a favor d’infants en situació de vulnerabilitat i de com a través de la nostra metodologia FutbolNet podem utilitzar l’esport com a eina de canvi i de millora del benestar d’aquests nens i nenes”.