El patronat de la Fundació Barça valora molt positivament el reconeixement del premi com a millor fundació de l’any

Peace & Sport va premiar la setmana passada la Fundació per la seva tasca i en especial pel programa de refugiats en un acte celebrat a Mònaco i presidit pel príncep Albert II

El patronat de la Fundació Barça va felicitar-se pel reconeixement internacional del premi a millor fundació de l’any per Peace&Sports. Aquest reconeixement a la Fundació Barça s’ha fet per la tasca en la promoció de la protecció i el suport psicosocial dels nens i joves refugiats i l'execució de projectes en el terreny per millorar la qualitat de vida d’aquests infants i adolescents, potenciant la prevenció i resolució de conflictes i afavorint la inclusió i la integració social. Aquest projecte està finançat i compta amb la col·laboració total de la Fundació Stavros Niarchos.

Peace & Sports és una organització independent amb seu al Principat de Mònaco, promoguda pel príncep Albert II. Aquests premis formen part del Fòrum Internacional Anual, que és l’esdeveniment mundial més important que convoca el món de l'esport per la pau i reuneix més de 600 grans representants d’empreses i institucions de més de 110 països.

Trobada amb la Fundació Bancària “la Caixa”

El patronat es va reunir a l’edifici del CaixaForum Barcelona, on va poder visitar les instal·lacions i les exposicions actuals i a on va trobar-se amb el director general de la Fundació Bancària “la Caixa”, Jaume Giró. La Fundació bàncaria és, des del 2009, un dels socis estratègics amb els quals porta a terme diversos projectes conjunts.

Aquesta reunió fora de les instal·lacions del Club respon a una iniciativa de fer trobades itinerants amb entitats col·laboradores per tal de millorar el treball conjunt i conèixer millor el seu dia a dia. Està previst realitzar una altra reunió del patronat de la Fundació a principis de l’any vinent a la seu d’una altra entitat col·laboradora.

Balanç actuacions

En aquesta reunió el patronat va fer balanç dels primers cinc mesos del nou exercici, on va destacar la feina feta amb el programa de refugiats, el programa de prevenció del bullying, així com l’assoliment de més d’un milió de beneficiaris dels seus projectes, tant propis com en aliances.

Les perspectives per a l’any vinent apunten a una consolidació dels programes posats en marxa durant aquest any i un increment del nombre de beneficiaris. D’altra banda, també es preveu un increment del pressupost de la Fundació per ampliar i millorar la capacitat dels projectes actuals.