Bartomeu valora molt positivament la tasca de la Fundació Barça en l'últim patronat de l'any

El president del FC Barcelona ha participat avui en la reunió del patronat de la Fundació celebrat a l’avantllotja del Camp Nou

20/12/2018

El president del FC Barcelona i de la Fundació, Josep Maria Bartomeu, ha fet avui una valoració molt positiva de la tasca que ha dut a terme la Fundació Barça durant aquesta any en la última reunió de l’any del Patronat que s’ha celebrat a l’avantllotja del Camp Nou.

Bartomeu ha destacat la consolidació del nou projecte que es va iniciar fa dos anys amb l’aprovació del nou pla estratègic que definia les noves línies d’actuacions focalitzades en la prevenció de la violència, la inclusió i l’accés a l’educació.

En aquesta reunió també s’ha et un balanç positiu de l’exercici dels darrers cinc mesos i s’ha compartit la campanya de Nadal del club i la nova campanya institucional la Fundació, ‘CAP NENA NEN FORA DE JOC” I “UN NADAL PER CANVIAR-HO TOT’. Els protagonistes d'ambdues campanyes són beneficiaris de la Fundació Barça que fan còmplices a Leo Messi, els capitans dels equips professionals i al president Josep Maria Bartomeu.

Per la campanya de sensibilització la Fundació s’ha inspirat en els infants que volen canviar les regles del joc per enviar al món. Aquestes nenes i nens van ser els que van donar veu a la campanya de sensibilització de la Fundació Barça ‘canviem les regles del joc’, per aconseguir que cap d’ells quedi fora de joc, que es va llençar el passat 7 de desembre del 2017. La Fundació ha enviat aquest missatge transformador basat en les noves regles que han escrit aquestes nenes i nens amb l’objectiu d’afavorir la inclusió i la igualtat en la societat que els envolta.

Durant la reunió també s’ha fet menció a les postals solidàries. La campanya de Nadal del FC Barcelona d’enguany, a més de les peces audiovisuals, també inclou un producte solidari que permetrà a tots aquells socis i aficionats aportar el seu granet de sorra en benefici dels projectes que impulsa la Fundació Barça. Es tracta de la postal solidària, una imatge d’un jugador quan era petit i la seva signatura que es podrà adquirir a partir de la setmana vinent a les botigues del Club en el Camp Nou i el Passeig de Gràcia i també via ‘online’.