El patronat de la Fundació Barça es reuneix a la seu de la Fundació Johan Cruyff

Jordi Cardoner, vicepresident primer del FC Barcelona, ha presidit aquesta sessió en què s’ha fet un repàs de l’activitat de la Fundació

11/04/2019

El Patronat de la Fundació Barça ha celebrat avui la seva reunió de seguiment a la seu de la Fundació Johan Cruyff, en què s’han tractat diversos temes relacionats amb l’evolució dels programes de l’entitat. Cal destacar la valoració positiva que s’ha fet de l’esdeveniment organitzat conjuntament amb UNICEF el 28 de març passat a l’Auditori 1899 anomenat Getting into the game, per demostrar l’evidència i la importància dels efectes positius que té en la infància portar a terme programes d’esport per al desenvolupament.

Abans de l’inici de la reunió els membres del patronat han fet una visita institucional a les instal·lacions de la Fundació Johan Cruyff, acompanyats per la seva presidenta, Susila Cruyff, i  Edmond Vidal, conseller delegat de World of Johan Cruyff. La celebració d’aquestes reunions fora de l’àmbit del FC Barcelona s’emmarca en l’aposta d’enfortiment de relacions amb les principals entitats amb les quals col·labora la Fundació.

Declaracions de Jordi Cardoner, vicepresident primer FC Barcelona i Fundació Barça

“Avui estem especialment contents de celebrar en aquesta seu de la Fundació Johan Cruyff una reunió del patronat de la nostra Fundació, ja que és una de les entitats amb què col·laborem en diversos projectes. Recordo que en aquest mateix lloc vaig estar parlant fa uns anys amb en Johan de com col·laboraríem, una aliança que des de fa temps és una realitat”.