Exitós partit solidari Barça - Corinthians a favor del programa per la diversitat de la Fundació Barça

La recaptació del partit es destinarà íntegrament al projecte que té la Fundació Barça a una escola de Les Corts, dins del programa Per la Diversitat.

26/02/2020

Avui al vespre s’ha celebrat, al Palau Blaugrana, un partit solidari de futbol sala entre el Barça i el Corinthians, la recaptació del qual anirà íntegrament al projecte de la Fundació Barça de Les Corts, que té com a objectiu la inclusió social de nenes i nens amb diversitat funcional.

El partit, que ha acabat 4 – 2, s’ha celebrat en un ambient festiu. Entre els espectadors hi havia un miler de participants dels programes d’Inclusió Social de la Fundació Barça d’arreu de Catalunya, que té en col·laboració amb les Diputacions, els Ajuntaments de Catalunya i Barcelona ciutat i que han gaudit d’un gran espectacle esportiu i solidari.

Visita de l’equip de futsal al programa

El passat 13 de febrer, els jugadors de l’equip de futbol sala van poder visitar el programa de Les Corts i participar d’una sessió del programa, juntament amb els beneficiaris habituals. Jugadors i participants varen gaudir d’una sessió molt especial i única.

El programa Per la Diversitat de la Fundació Barça té com a finalitat la integració social a través de l’esport de nens i nenes amb diferents graus de discapacitat utilitzant la metodologia FutbolNet. L’activitat es practica dos dies a la setmana, els dimarts i els dijous, de 18h a 20h, a l’escola Ausiàs March del barri de Les Corts.