La Fundació Barça omple el Palau d’activitats socials en el partit ‘One Team’ de l’Eurolliga

A la mitja part del partit del Barça – Panathinaikos, la Fundació Barça va poder ensenyar una mostra de les activitats que fa setmanalment dins del programa Contra l’Exclusió Social.

16/12/2019

Divendres, a la mitja part del partit Barça – Panathinaikos, un grup de 10 beneficiaris d’un projecte de la Fundació Barça a Nou Barris van poder ensenyar les activitats que fan setmanalment seguint la metodologia FutbolNet

El projecte One Team és una iniciativa de l’Eurolliga on els equips que hi competeixen també participen en una competició de projectes socials. El Barça, mitjançant la Fundació, imparteix unes sessions setmanals d’entrenament de bàsquet al Centre Penitenciari de Joves de Catalunya en què utilitza la metodologia FutbolNet.

Àlex Abrines, Pierre Oriola, Magatte Niang i Rodrigo de la Fuente fan d’ambaixadors del projecte i visitaran els joves interns durant l’any.

El partit de divendres, anomenat partit One Team, era el moment per ensenyar al públic el projecte, fent que els beneficiaris sortissin a fer una demostració de l’activitat que fan habitualment.

Davant la impossibilitat que els interns poguessin assistir al partit, la Fundació Barça va decidir ensenyar un altre projecte que realitza a la ciutat de Barcelona, muntant una activitat amb beneficiaris habituals d’un centre de Nou Barris, que també utilitzen la metodologia FutbolNet.