One Team es dóna a conèixer entre els jugadors de l'Eurolliga

El programa de responsabilitat social de l'Eurolliga va portar representants de tots els equips a la Ciutat Esportiva.

28/06/2018

L'ex jugador dels Lakers, David Lee Rivers, va presentar el programa social One Team en un acte celebrat en la Ciutat Esportiva Joan Gamper. L’objectiu de l'esdeveniment era donar a conèixer aquest projecte, impulsat per l'Eurolliga de bàsquet, i recolzat per la Fundació Barça, entre els jugadors de l'Eurolliga. A l'acte ha assistit un jugador com a representant de cada equip de l'Eurolliga.

Amb aquesta iniciativa, la Fundació Barça s'ha aproximat a l'Eurolliga, compartint la seva filosofia i les seves iniciatives. En els últims tres anys ha col·laborat amb l'ESCOLA UNES-AFA, mitjançant la metodologia FutbolNet amb el seu equip de Basket en cadira de rodes, amb el propòsit de fomentar els valors del Futbol Club Barcelona: humilitat, respecte, treball en equip, esforç i ambició.

Els representants dels equips que van assistir a l'esdeveniment van participar activament en les activitats proposades: El primer exercici tènia com a objectiu desenvolupar els valors del treball en equip i la comunicació; el segon es va treballar, la confiança i l'empatia; en el tercer, la cooperació, i l'últim es relacionava amb l'autoestima.

En definitiva, l'objectiu era donar visibilitat a l'essència del programa social One Team, que busca que el bàsquet sigui una eina integradora, inclusiva i que fomenti valors que ajuden a treballar la dimensió social i personal de cada individu. "No es tracta de practicar el tir o el dribling, sinó d'aprendre els valors socials que hi ha darrere de totes aquestes tècniques i activitats”, segons va explicar la  Abigail Martin, directora de Responsabilitat Social Corporativa i Projectes de Desenvolupament de l'Eurolliga.

La llista de jugadors que van protagonitzar l’acte:

Bryant Dunston (EFS)

Andrea Cinciarini (AXM)