Clínic ONE TEAM amb el Barça de Basket

Els homes de Svetislav Pesic van participar aquest dimarts en un clínic inclusiu impulsat per l’Eurolliga i la Fundació Barça

04/04/2018

Aquest dimarts a la tarda el Palau Blaugrana s’ha convertit en l’escenari d’una nova sessió del projecte ‘One Team’. Aquest cop amb la participació dels jugadors del Barça Lassa de bàsquet, que s’han sumat a la dotzena de joves que participen en aquesta activitat.

Durant la sessió, s’han treballat els valors del Barça i la fundació mitjançant jocs i exercicis de bàsquet. Per finalitzar la sessió, s’ha realitzat un partidet inclusiu utilitzant la metodologia FutbolNet, en què professionals i amateurs, tots en cadira de rodes, han mostrar les seves habilitats sobre el parquet alhora que complien les normes pactades entre tots per posar de manifest els valors treballats.

Els joves que es beneficien d’aquesta activitat socioeducativa pertanyen a l’escola AFA, un projecte dins de l’UNES Unió Esportiva adreçat a totes les persones amb algun tipus de discapacitat física que vulguin practicar esport.

Aquesta és la tercera acció conjunta en la que els joves de l’Escola AFA interactuen amb jugadors o ex-jugadors del Barça de Bàsquet aquesta temporada. La primera acció es va realitzar el passat desembre, on els beneficiaris del projecte van poder veure a peu de pista el partit d’Eurolliga entre el Barça Lassa i l’Unicaja de Málaga, a més a més van protagonitzar un partit d’exhibició al descans. Els joves també van poder gaudir d’un entrenament amb l’ex-capità del barça i campió de l’Eurolliga Rodrigo De La Fuente.

‘One Team’ és un projecte creat per l’Eurolliga, en què col·labora la Fundació Barça, que pretén utilitzar la pràctica del bàsquet per al foment de la inclusió social, de l’equitat de gènere i dels valors entre els joves.