Entrenament ‘One Team’ amb Rodrigo de La Fuente

L’escola de bàsquet amb cadira de rodes UNES-AFA treballa amb metodologia de la Fundació Barça

16/03/2018

Com és habitual cada dijous, ahir a la tarda al pavelló Juan Carlos Navarro hi va haver entrenament One Team de l’escola UNES-AFA de bàsquet en cadira de rodes. Ahir amb un convidat especial, la llegenda del Barça de bàsquet i campió de l’Eurolliga Rodrigo de La Fuente.

Aquests entrenaments utilitzen la metodologia FutbolNet de la Fundació Barça, en què el treball dels valors i el creixement personal prenen un paper predominant en la pràctica de l’esport. En la sessió d’ahir es va treballar el valor de l’esforç.

Aquestes sessions formen part del programa One Team de l’Eurolliga de bàsquet, en què col·labora la Fundació Barça, que pretén utilitzar la pràctica del bàsquet per al foment de la inclusió social, de l’equitat de gènere i dels valors entre els joves.