La Fundació Barça llança una versió de la seva revista per a tauletes i mòbils

Els socis ja poden accedir a la publicació corporativa de la Fundació Barça, que des d’ara estarà disponible de manera gratuïta a través d’una nova aplicació

21/06/2019

El número 14 de la REVISTA FUNDACIÓ BARÇA ja ha arribat a casa dels socis del FC Barcelona, però per primera vegada no només ho fa a la bústia. Els socis també podran gaudir als seus mòbils i a les seves tauletes de la publicació oficial de la Fundació, ja que té una nova versió multimèdia que s’adapta als hàbits de consum de continguts dels nostres dies.

Aquesta nova versió manté la majoria de reportatges de l’edició impresa, però canvia completament la manera de presentar-los. Galeries de fotos, vídeos, efectes visuals i infografies de dades ajuden a completar els articles de manera amena i interactiva. L’objectiu final ha estat evolucionar la publicació per apropar-la encara més al soci i fer més còmode el consum dels seus continguts. La versió en paper es continuarà rebent per correu, com és habitual, però els socis i sòcies també podran accedir a aquest nou format en els seus dispositius.

Com es pot descarregar l’APP de la REVISTA BARÇA

Per accedir a aquesta nova versió en format multimèdia els socis i sòcies hauran de descarregar-se gratuïtament l’aplicació FC BARCELONA REVISTA, disponible a Google Play per als dispositius Android i a Apple Store per als del sistema iOS. Per accedir a la publicació caldrà introduir la clau de soci i el codi personal i escollir l’idioma en què es vol llegir: català o castellà.

Passos que cal seguir:

1.        Buscar l’app a Apple Store (iOs) o Google Play (Android).

2.       Cercar ‘FC Barcelona Revista’.

3.       Descarregar l’app (apareix nova icona a l’escriptori).

4.       Apareix pantalla de ‘login’ de socis.

5.       Introduir la clau de soci i el codi personal. Acceptar política legal i de privacitat.

6.       Apareix el quiosc. Es pot triar ‘seleccionar idioma’ a l’extrem superior dret.

Com es pot aconseguir la clau de soci i el codi personal?

La clau de soci és un número que es pot trobar en el carnet de soci i el codi personal o PIN és una clau que s’entrega en el moment de formalitzar l’alta de soci o que es pot recuperar en qualsevol moment per dues vies: els titulars poden fer-ho de manera presencial a l’OAB o a través del web del Club, accedint a l’apartat de socis, tràmits online i seguint els passos per obtenir el codi personal.

Per descarregar la revista només caldrà posar la clau i el codi una vegada, i si permetem que ens enviïn notificacions, ens enviaran una notificació ‘push’ cada vegada que hi hagi una actualització de la revista o es pugui descarregar un número nou.

En aquesta edició trobareu un ampli reportatge sobre l’assetjament escolar i sobre la tasca de sensibilització que porta a terme la Fundació Barça a Catalunya. Acompanyant aquest article i sota el mateix marc publiquem una entrevista a Juan Calmaestra, professor del Departament de Psicologia de la Universitat de Còrdova. La publicació també recull un especial sobre Shakira amb un perfil de l’artista, i una entrevista. Al mateix temps parlem de la visita del vicepresident del FC Barcelona a l’emblemàtic vaixell de l’ONG catalana Open ARMS, entre molts altres temes d’actualitat.

El format multimèdia de la revista manté la majoria de reportatges de l’edició impresa, però canvia completament la manera de presentar-los. Galeries de fotos, vídeos, efectes visuals i infografies de dades ajuden a completar els articles de manera amena i interactiva. L’objectiu ha estat fer evolucionar la publicació per apropar-la encara més al soci i fer més còmode el consum dels seus continguts.