Vicky Losada i el seu compromís contra el bullying, protagonista de la nova edició de la Revista Fundació

El programa Contra el Bullying a Catalunya de la Fundació Barça ha centrat el tema principal de la nova revista Fundació, que s’ha enviat a avui tots els socis i sòcies del FC Barcelona a través d’un Infosocis. La publicació inclou les entrevistes a Vicky Losada, la capitana del Barça Femení que recentment va aixecar la primera Champions de la història, i que s’ha implicat amb determinació en el programa de bullying de la Fundació Barça, que entrevista dues víctimes d’aquesta problemàtica social que pateixen molts joves i infants a Catalunya. Al mateix temps, la revista també aborda amb profunditat l’assetjament escolar en l’àmbit esportiu i del programa de prevenció de la Fundació.

D'altra banda, la publicació de la Fundació també inclou un reportatge sobre la violència infantil que afecta 300 milions de nens i nenes arreu del món. L'article també explica la tasca que porta a terme el Club en aquest tema i la campanya que es va realitzar durant aquest any per part de la Fundació per donar suport a l'aprovació de la Llei de Protecció a la Infància i l'Adolescència enfront de la Violència.

La Revista Fundació compta amb la col·laboració de diverses personalitats de la cultura, el periodisme i l'esport, com la cantant Shakira Mebarak, l’excapità del Barça Carles Puyol, el porter del primer equip Marc-André ter Stegen i el periodista Ramon Pellicer, els quals expliquen les històries de vida d’alguns dels nens i nenes beneficiaris dels programes de la Fundació.

Així mateix també publiquem un article del periodista Jordi Osúa sobre el futbol i la filosofia. I com l'esport esdevé una font d'emotivitat i un aglutinador social que enforteix la identitat personal i comunitària.

Una publicació digital accessible

Aquest és el segon número de la revista de la Fundació que es publica en format digital, fet que permet una distribució i una accessibilitat molt còmoda i fàcil, ja que es pot veure en qualsevol ordinador o dispositiu mòbil, com tauletes tàctils i telèfons intel·ligents. Les sòcies i socis del FC Barcelona, que ja han rebut a partir d’avui la revista a través d’un Infosocis que es distribueix per correu electrònic, també la poden consultar a l’APP de Socis i al web de la Fundació.