Noves incorporacions al patronat de la Fundació Barça

Els nous patrons van participar a la primera reunió de l’any que es va aquest celebrar aquest dimarts a la sala de juntes del Club

01/03/2018

La Fundació Barça ha incorporat al seu Patronat el secretari i el tresorer de la Junta Directiva del Club, Jordi Calsamiglia i Enric Tombas, respectivament, que exerciran també aquestes funcions a l’òrgan de govern de la Fundació. A aquestes incorporacions cal afegir la d’Antoni Esteve, fins ara membre de la Comissió econòmica i estratègica del Club. Calsamiglia substitueix a la fins ara secretària de la Fundació i vicesecretària de la Junta Directiva, Maria Teixidor, que ha estat designada responsable del futbol femení.

Els nous patrons van participar dimarts passat en la reunió del patronat que es va celebrar a la sala de juntes de les oficines del Club, on es va fer balanç des de principi de temporada al mes de juliol, on es va destacar la feina feta en les seves tres línies d’actuació (prevenció de la violència, inclusió social i accés a l’educació), així com l’assoliment de més d’un milió de beneficiaris dels seus projectes, tant els propis com pel que fa a aliances.

Les perspectives per a l’any vinent apunten a una consolidació dels programes posats en marxa durant aquest any i un increment del nombre de beneficiaris. D’altra banda, també es preveu un increment del pressupost de la Fundació per ampliar i millorar la capacitat dels projectes actuals.

D’altra banda, durant la reunió es va fer una excel·lent valoració de l’estrena del documental ‘Un joc anomenat esperança’, celebrat el 12 de febrer passat al teatre Romea de Barcelona, com una gran eina de sensibilització sobre determinades problemàtiques socials en què treballa la Fundació del Barça, així com difusor d’exemples de la tasca que desenvolupa a Catalunya i arreu del món.