El Barça d’hoquei patins visita els infants a l’Hospital Germans Trias de Badalona

Els jugadors han compartit un matí amb els nens i nenes amb malalties i les seves famílies en el marc de la iniciativa “Nadal tot l’any” que organitza la Fundació FC Barcelona

La plantilla d’hoquei patins del FC Barcelona ha viscut un matí molt especial protagonitzant una visita als nens i nenes que pateixen malalties diverses a l’Hospital Germans Trias i Pujol de Badalona. Sergi Panadero, Pau Bargalló, Sergi Fernàndez, Carles Grau, Ignacio Alabart, Sergi Llorca, Marc Grau, Helder Nunes i João Rodrigues han visitat aquest centre hospitalari acompanyats pel directiu i responsable de la secció, Xavier Barbany i del coordinador esportiu Gaby Cairo.

Els jugadors han passat una estona amb infants i les seves famílies, han signat autògrafs, s’han fet selfies i els han ofert diversos obsequis, repartint alhora somriures, il·lusió i alegria, la millor de les teràpies possibles per a aquests infants, alguns dels quals pateixen greus malalties.

L’activitat s’ha realitzat en el marc de la iniciativa solidària “Nadal tot l’any” de la Fundació FC Barcelona. Conscients de la capacitat que el Club i els seus esportistes tenen per aportar emocions positives a infants en situació de malaltia en el transcurs de la seva hospitalització, la Fundació organitza cada mes visites als hospitals de les diferents seccions esportives per donar suport a aquests infants i a les seves famílies. Aquesta visita és un moment d’alegria i emoció, sensacions que també viuen d’una manera molt especial els jugadors i jugadores i membres de la directiva. La iniciativa forma part del programa de ‘Benestar Emocional Pediàtric’ de la Fundació FC Barcelona.

El capità Sergi Panadero ha comentat que “és un plaer poder donar aquest somriure als pares i mares i als infants hospitalitzats que necessiten il·lusions i que agraeixen molt aquesta mena d’activitats”.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA