Premi per al Sistema de Protecció de la Infància del FC Barcelona

La vicepresidenta Elena Fort i Sergi Atienza, Chief Compliance Officer del Club, van recollir el premi

La Fundació Catalana de l’Esport distingeix aquesta iniciativa pionera del Club i la Fundació en la sisena edició dels Guardons de l’Esport

El Sistema de Protecció a la Infància del FC Barcelona i de la Fundació ha estat premiat durant la sisena edició dels Guardons de la Fundació Catalana de l’Esport.

Elena Fort, vicepresidenta de l’Àrea Institucional del FC Barcelona, i Sergi Atienza, Chief Compliance Officer del Club, van recollir dijous passat aquest premi que distingeix aquesta iniciativa pionera en el món de l’esport en la categoria d’Excel·lència, Innovació i Sostenibilitat en el decurs d’un acte que va tenir lloc a l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC).

Aquest innovador sistema de protecció de la infància permet la prevenció de qualsevol tipus de violència envers els prop de 200.000 infants i joves de la Masia, les Barça Academy, els esports amateurs i dels programes de la Fundació. Per assolir-ho, es posa l’esforç a fer tots els espais i entorns segurs i de protecció basant-se en un enfocament de drets de la infància i l’interès superior de cada nen, nena i adolescent.

El Sistema de Protecció a la Infància s’alinea amb els protocols dels organismes socials nacionals i internacionals més avançats en aquest àmbit i posiciona el FC Barcelona i la Fundació com a entitats esportives capdavanteres.

D’altra banda, els guardons de la Fundació Catalana de l’Esport també van premiar l’AE Ramassà, un equip de futbol format per dones refugiades que rep el suport de la Fundació FC Barcelona.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA