Òmnium Cultural torna a tenir un representant al Patronat de la Fundació FC Barcelona

La reunió del Patronat de la Fundació FC Barcelona celebrada al Camp Nou

En la reunió del Patronat, celebrada ahir al Camp Nou, Jordi Bosch va ser nomenat nou membre com a representant d’aquesta entitat cultural

El Patronat de la Fundació del FC Barcelona torna a comptar amb un representant d’Òmnium Cultural que estarà delegat en la persona de Jordi Bosch, membre de l’entitat. Aquest nomenament s’ha portat a terme en la reunió del Patronat que es va celebrar aquest dijous a l’Avantllotja del Camp Nou, en què també es van aprovar els comptes de l’entitat i els pressupostos i es va presentar l’auditoria anual.

Joan Laporta, president del FC Barcelona i de la Fundació, ha valorat molt positivament el retorn d’un representant d’Òmnium al Patronat, ja que es recupera una col·laboració que es va iniciar l’any 2004, en el seu primer mandat.

Jordi Bosch és jurista i  actualment és vicegerent de projectes estratègics de la Universitat de Barcelona. Ha estat membre de la junta directiva d’Òmnium Cultural del 2004 al 2021 amb diferents responsabilitats, com a secretari i responsable de relacions institucionals.
D’altra banda, Xavier Pérez Farguell, vocal del Patronat, va presentar la seva renúncia al càrrec per motius personals i professionals després de més de sis anys com a membre. El president Joan Laporta li va agrair l’aportació que ha fet durant tots aquests anys, en què ha vetllat per les seves responsabilitats com a patró i ha participat activament en les activitats de l’entitat.

Aprovació del compte de resultats i de l’auditoria

Un altre dels temes destacats del Patronat va ser l’aprovació dels comptes anuals de la Fundació i l’informe d’auditoria per part dels auditors, que va ser valorat de forma molt positiva.

Així mateix, el compliance officer del Club va presentar el model de Compliance i el Pla d’Acció de la temporada 20022/23 i també es va fer una actualització dels projectes de la Fundació, per part de la directora general, la Dra. Marta Segú.