Trobada internacional del Fundació Barça a la Ciutat Esportiva

Aquest diumenge l’equip blaugrana rebrà el Humble Club FC-Pan Disability anglès, amb qui ja va jugar la temporada passada

Doble amistós internacional del Fundació Barça Genuine al Camp 5 de la Ciutat Esportiva Joan Gamper, aquest diumenge, 24 de setembre, Diada de la Mercè. L’equip blaugrana es trobarà en dos partits, a les 11 i a les 12 hores, amb el Humble Club FC-Pan Disability de Hamble-le-Rice, una localitat de menys de cinc mil habitants, situada al comtat de Hampshire, al sud-oest d’Anglaterra. Aquest equip ja va visitar les instal·lacions de Sant Joan Despí fa un any i, enguany, ha tornat a repetir l’experiència.

Aquesta serà la quarta vegada que el Fundació Barça Genuine rebi un equip de fora de l’Estat. Les altres tres experiències les va viure el 8 de maig del 2022, davant el Seignosse Capbreton Souston FC francès; el 18 de setembre del 2022, també amb el Humble Club; i el 19 de juny del 2023, amb el Cordica 21 mexicà, en el marc de la segona edició del torneig DICUP.

A banda dels partits amistosos amb el Fundació Barça Genuine, el Humble Club FC-Pan Disability assistirà al partit de la Lliga ASOBAL d’handbol que es jugarà al Palau Blaugrana, aquest dissabte, entre el Barça i el BM Torrelavega, i dilluns vinent visitarà el Museu Immersiu del FC Barcelona.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA