S’incrementen els punts de recollida d’ajuda per a Ucraïna de cara al partit de diumenge al Camp Nou entre el FC Barcelona i el Sevilla

La Fundació FC Barcelona i la Creu Roja demanen als socis, sòcies, aficionats i aficionades que assisteixen al partit que portin aliments infantils per a les famílies ucraïneses refugiades a Catalunya

Els socis, sòcies, aficionats i aficionades que el proper diumenge s’acostin al Camp Nou per assistir al partit de Lliga entre el FC Barcelona i el Sevilla disposaran de tres nous contenidors, als accessos 5, 18 i 19, per a la donació d’aliments infantils destinats a les famílies ucraïneses refugiades que han arribat a Catalunya. Aquests punts s’afegeixen a les tres carpes instal·lades a l’entorn de l’Estadi i que estaran obertes de les 14.00 a les 21.30 hores.

Els contenidors on es podran donar aliments per a nadons i infants petits s’obriran tres hores abans del partit (a les 18 hores), i estaran oberts fins a les 21.30 hores. Tots aquests punts de recollida (carpes i contenidors) seran atesos per voluntaris i voluntàries treballadors del Club, de la Creu Roja, de la Masia i de l’Agrupació Barça Jugadors.

Els productes que la Creu Roja demana com a més necessaris són els següents:
• Llet infantil de fórmula adaptada en pols
• Cereals infantils en pols
• Purés per a nadons (fruita, verdura, pollastre, peix i d’altres)
• Snacks i galetes infantils
• Sucs de fruites

Un cop finalitzi la campanya, la Creu Roja traslladarà tots aquests productes a la seva Plataforma Logística Humanitària situada a Sant Martí de Tous (Anoia), des d’on farà entrega a les famílies refugiades ucraïneses i a altres famílies ateses per l’entitat i que presenten alta vulnerabilitat i risc social.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA