El Fundació Barça 2022/23 es presentarà dijous a l’Spotify Camp Nou

L'equip Fundació Barça després del seu últim partit amistós, a la Ciutat Esportiva Joan Gamper.

Abans de la presentació, el Museu acollirà l’estrena d’un curtmetratge que recull les experiències dels jugadors i jugadores d’aquest equip en la seva primera temporada

El Fundació Barça de la temporada  2022/23 farà la seva presentació en el mateix escenari que el primer equip, l’Spotify Camp Nou. Serà el pròxim dijous 10 de novembre, en un acte que s’iniciarà a les 18 hores i que comptarà amb la presència del president del FC Barcelona, Joan Laporta, i de la directora general de la Fundació, la doctora Marta Segú. També estaran presents els ambaixadors d’aquesta temporada, Aitana Bonmatí i Sergi Roberto.

L'acte començarà a la segona planta del Museu, on es projectarà ‘Quan guanyar-ho tot no és el més important’, un documental de dotze minuts de durada que recull les experiències viscudes pel Fundació Barça, un equip format per homes i dones amb discapacitat intel·lectual, en la seva temporada d’estrena, així com els èxits que va assolir, a dins i a fora dels terrenys de joc.

El curs passat, en el seu debut, el Fundació Barça va ser campió del grup ‘Compañerismo’ de LaLiga Genuine Santander, del Torneig DICUP i de The Original Challenge. Més enllà dels triomfs esportius, els seus jugadors i jugadores van experimentar una evolució personal molt positiva que queda reflectida a ‘Quan guanyar-ho tot no és el més important’.

La presentació de l’equip tindrà lloc després del visionat del curtmetratge. En un entorn immillorable, com és l’Spotify Camp Nou, els jugadors i les jugadores del Fundació Barça Genuine aniran apareixent individualment pel túnel de vestidors. Quan hagin sortit, després dels parlaments, ballaran la cèlebre haka.  Tancarà l’acte la fotografia oficial de l’equip.

L'endemà d’aquesta presentació, el divendres 11 de novembre, l’equip Fundació Barça viatjarà a Tarragona per jugar la primera fase de LaLiga Genuine.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA