fcb.portal.reset.password

La campanya segueix en marxa fins a arribar als 30 milions | Sant Joan de Déu

L’Hospital Sant Joan de Déu ha aconseguit reunir en nou mesos 14.457.927 euros, gairebé la meitat dels 30 milions d’euros que necessita per crear a Barcelona el centre d’oncologia pediàtrica més gran d’Europa. Amb aquesta quantitat garantida, l’hospital ha decidit iniciar les obres de construcció del SJD Pediatric Cancer Center Barcelona durant el primer quadrimestre del 2018.

Sant Joan de Déu ha aconseguit recaptar aquesta quantitat mitjançant la campanya #ParaLosValientes, realitzada amb estreta col·laboració amb la Fundació Barça i la Fundación Leo Messi. La campanya es va llançar al febrer per fer una crida a la societat civil perquè contribuís a fer realitat el projecte mitjançant microdonacions i grans donacions.

Per a aquesta campanya hi ha hagut la col·laboració de jugadors dels primers equips de futbol i bàsquet del Barça com ara Messi, Piqué, Luis Suárez i Pau Ribas, entre d’altres.

Rellançament de la campanya

Ara els impulsors del SJD Pediatric Cancer Center Barcelona i la Fundació del Barça fan una nova crida per tal de recaptar els diners que falten per poder acabar el projecte. El director de cinema i guanyador d’un Goya Carlos Marqués-Marcet ha enregistrat un curt que serà projectat durant el mes de gener a 90 sales de cinema, per sensibilitzar la població sobre la necessitat de crear un gran centre sobre el càncer infantil que permeti avançar en la cura d’aquesta malaltia i en la recerca de nous tractaments menys agressius que els actuals.

Com serà el futur SJD Pediatric Cancer Center Barcelona?

El nou SJD Pediatric Cancer Center Barcelona tindrà capacitat per atendre 400 pacients a l’any, un 30% més dels que Sant Joan de Déu atén en l’actualitat (215 casos nous cada any i 70 casos de recaigudes o segona opinió) i incorporarà els darrers avenços en la lluita contra el càncer.

Les seves instal·lacions ocuparan una superfície total de 8.400 metres quadrats en un edifici de quatre plantes situat al costat de l’Hospital Sant Joan de Déu i connectat amb l’edifici principal mitjançant una passarel·la.

El nou centre comptarà amb:

40 habitacions
8 càmeres per al trasplantament de progenitors hematopoètics
30 boxs a l’hospital de dia
20 despatxos per a consultes externes
Radiofarmàcia
Altres serveis no assistencials

Com es pot fer una donació al SJD Pediatric Cancer Center Barcelona?

Particulars:

• Per transferència bancària: ES97 2100 5000 5302 0015 9389
• Per telèfon: 902 04 04 04
• Per Internet: www.paralosvalientes.com

Empreses:

A través del correu paralosvalientes@sjdhospitalbarcelona.org

Tornar a dalt