fcb.portal.reset.password

Vezenkov, ambaixador la temporada 16/17 passa el relleu a Pressey | Víctor Salgado

Víctor Salgado

El base del FC Barcelona Lassa Phil Pressey substituirà al búlgar Aleksandar Vezenkov com a nou ambaixador del projecte One Team, impulsat per la Turkish Airlines Euroleague i la Fundació Barça, aquest any repeteix com a ambaixadora Magatte Niang, una de les jugadores del Barça CBS.

Els dos jugadors del FC Barcelona Lassa s’han fet el protocol·lari traspàs de funcions aquesta tarda al Palau Blaugrana abans de l’entrenament de l’equip. Vezenkov, com a ambaixador, va participar la temporada passada en totes les accions “ONE TEAM” implicant-se en projectes inclusius per la pràctica del basquetbol, amb col·laboració amb l’equip de bàsquet en cadira de rodes UNES-AFA.

Aquesta temporada hi haurà més accions “ONE TEAM”, la propera, al partit de la Turkish Airlines Euroleague al Palau entre el FC Barcelona Lassa i l’Unicaja de Málaga, en la jornada “ONE TEAM” de la Eurolliga.

‘One Team’ és un projecte creat per l’Eurolliga, en què col·labora la Fundació Barça, que pretén utilitzar la pràctica del bàsquet per al foment de la inclusió social, de l’equitat de gènere i dels valors entre els joves.

Tornar a dalt