fcb.portal.reset.password

Els projectes de la Fundació del FC Barcelona arriben ja a més d’un milió de persones, un total de1.063.000 beneficiaris, de les quals un 40% han estat nens i nenes de Catalunya, segons s’ha informat avui als patrons de la Fundació en la reunió que s’ha celebrat a les oficines del Club. Durant l’exercici anterior 2015/16, el nombre de beneficiaris va arribar a les 920.000 persones.

Aquest augment del nombre de beneficiaris s’ha propiciat principalment per l’increment del nombre de programes i per les noves aliances amb altres entitats i organitzacions. La Fundació s’ha marcat com a objectiu arribar als dos milions de beneficiaris durant l’exercici 2020/21.

D’altra banda, també s’ha presentat el pla d’actuació per al nou exercici, focalitzat a especialitzar els programes i metodologies en dues línies estratègiques prioritàries: la prevenció de la violència, en temes de bullying i violència juvenil, i en la inclusió social, bàsicament en àmbits de gènere, discapacitats, refugiats, nens i nenes malalts. Tot això es portarà a terme mitjançant el desenvolupament de programes, continguts i metodologies específiques en ambdues línies estratègiques.

COMIAT NACHO MESTRE

Durant la celebració de la reunió s’ha agraït al fins ara CEO de la Fundació, Nacho Mestre, la tasca realitzada durant el temps que ha estat responsable màxim de l’entitat. El Patronat ha volgut destacar tots els avenços assolits, que han permès un creixement qualitatiu i quantitatiu de l’impacte dels projectes i col·laboracions i dels recursos de la Fundació.

DECLARACIONS DE JORDI CARDONER, VICEPRESIDENT FC BARCELONA I FUNDACIÓ

“Estem especialment contents dins de l’àmbit social del Club per la tasca que està portant a terme la Fundació, i que va acompanyada de l’èxit de funcionament del nostre equip. Cal destacar especialment que hem incrementat el nombre de beneficiaris, tant nens i nenes del nostre país com d’arreu del món, i hem sobrepassat el milió de persones. Estem molt contents i fem un balanç molt positiu”.

“Caldria destacar entre els nous projectes la col·laboració amb ACNUR, ja que a diferència d’altres clubs  que només fan una donació de diners, nosaltres ens impliquem directament en aquesta greu problemàtica global per aconseguir ajudar una mica més en la millora dels drets i la qualitat de vida d’aquestes persones, especialment dels nens i les nenes”.

Tornar a dalt