fcb.portal.reset.password

El programa ajuda a molts joves i nens refugiats al món | Fundació Barça

La Fundació del Barça participarà en la jornada de donació del #GivingTuesday fent una acció de captació de fons en el projecte d’ajuda a persones refugiades. L’objectiu del projecte se centra a millorar el benestar emocional entre nens i nenes refugiades, treballant l’autoconfiança i la mitigació del trauma amb el diàleg com a eina principal. Aquesta actuació es porta a terme aplicant la metodologia #FutbolNet.

La jornada #GivingTuesday va néixer als Estats Units el 2012 amb la idea de dedicar un dia a fer donacions a organitzacions socials. En poc temps s’ha estès a diversos països del món i des del 2015 es fa a tot Espanya.

Entre d’altres, la Fundació col·labora braç a braç amb Pro Activa Open Arms, ACNUR i la Fundació Stavros Niarchos en aquests projectes per millorar la situació d’aquestes persones especialment vulnerables que fugen de la guerra i de situacions límit.

L’acord de la Fundació amb l’Stavros Niarchos Foundation permet a més de 3.000 nens refugiats a Líbia, Itàlia i Grècia tenir accés a un programa d’aprenentatge, mentre gaudeixen d’activitats lúdiques i suport emocional mitjançant la metodologia #FutbolNet. Amb ACNUR la col·laboració es materialitza en el projecte #SignAndPass, una iniciativa que reclama als governs accions per ajudar les famílies forçades a fugir de les seves llars. Amb Pro Activa Open Arms l’acord es basa en el suport que dona la Fundació Barça al vaixell Astral, que des de l’1 de novembre fins a finals de desembre recorrerà diferents ports de la costa catalana i posteriorment Palma de Mallorca per dur a terme sessions de sensibilització entre infants i joves de les escoles d’aquests poblacions.

Per tal de poder seguir fent tots aquests projectes realitat us animem a tots a participar amb la vostra donació en aquesta jornada.
Tornar a dalt