fcb.portal.reset.password

L’alcalde de Mollet del Vallès i responsable de l’Àrea d’Esports, Josep Monràs, i Josep Vives, portaveu del FC Barcelona, han presentat avui la jornada de FutbolNet | Ajuntament Mollet

L’alcalde de Mollet del Vallès i responsable de l’Àrea d’Esports, Josep Monràs, i Josep Vives, portaveu del FC Barcelona, han presentat avui la jornada de FutbolNet al carrer que se celebrarà aquest dissabte com a festa d’inici dels Jocs Esportius Escolars de la ciutat. El projecte forma part del conjunt d’activitats que s’estan duent a terme al llarg d’aquest any amb motiu de la celebració de Mollet com a Ciutat Europea de l’Esport 2017.

La Fundació Barça i l’Ajuntament de Mollet van signar al mes d’abril passat un acord de col·laboració que va més enllà de l’àmbit estrictament esportiu, ja que ha comportat la cooperació i la promoció en projectes d’àmbit social i integrador, educatiu o cultural, com és el cas de FutbolNet.

En aquest sentit, Josep Monràs ha defensat que “el millor i més potent vehicle per a la transmissió de valors és l’activitat física i esportiva”. Segons Monràs, “el que fan iniciatives com FutbolNet és posar les llavors per als nostres ciutadans de futur” i per aquest motiu “agreixo al FC Barcelona la possibilitat que ens dona d’implantar aquest projecte a Mollet”.

Per la seva banda, Josep Vives ha definit l’acord amb l’Ajuntament de Mollet com una “experiència magnífica i molt enriquidora amb una ciutat on es cultiven els valors de l’esport i un Ajuntament que treballa perquè així sigui”. Per tot plegat, per Vives “aquesta relació entre Mollet i el Barça és un cas d’èxit que cal mantenir”.

Vives també ha recordat que la Fundació Barça treballa en 53 països d’arreu del món amb objectiu de donar suport a infants i joves, tot fomentant la integració i cohesió social, creant condicions favorables per a la prevenció de la violència, tot fent servir l’esport com a eina educativa.

FutbolNet, que es complementa amb el curs de formació sobre Prevenció de Situacions de Risc a l’Esport adreçat als entrenadors i monitors de les entitats esportives del municipi que l’Ajuntament ja ha posat en marxa, començarà a caminar al Parc de Pruneres amb activitats a l’aire lliure relacionades amb el futbol i adreçades especialment als prop de 70 equips que enguany participaran als Jocs Esportius Escolars.

Tornar a dalt