fcb.portal.reset.password

El 5 de gener el Mini tornarà a obrir les seves portes al públic. | FCB

Amb motiu de l’entrenament de portes obertes que farà el primer equip de futbol el proper 5 de gener a les 11.00 hores al Miniestadi, us informem del següent:

• El Miniestadi obrirà les portes al públic a les 9.30 hores.
  • Els socis i els aficionats no podran accedir al Miniestadi sense la corresponent entrada, gratuïta per als socis i de pagament per als aficionats (5 euros). Les localitats estaran disponibles a partir del dimecres 20 de desembre.
  • Els socis, amb un màxim de dos carnets de soci per persona, podran adquirir un màxim de tres invitacions gratuïtes per carnet a les taquilles principals de l’accés 15, de les 9.15 a les 19.30 hores, i també a través del web fcbarcelona.cat sense despeses de gestió. També podran adquirir tres entrades més complementàries a un preu de 5 euros cadascuna. Si la compra d’aquestes es realitza a través del web s’aplicarà un cost de despesa de gestió d’1,75 euros per entrada.
  • Els aficionats podran comprar un total de sis entrades a un preu de 5 euros també a partir del 20 de desembre a les taquilles principals de l’accés 15, de les 9.15 a les 19.30 hores, i també a través del web fcbarcelona.cat. Si la compra es realitza a través del lloc web, s’aplicarà la despesa de gestió d’1,75 euros per entrada.

Visita als hospitals

Un cop finalitzi l'entrenament, els jugadors del primer equip es desplaçaran a diferents centres per desitjar uns bons Reis d’Orient als nens malalts. Els centres visitats seran els següents:

Hospital Sant Joan de Déu
Hospital Vall d’Hebron
Hospital de Sant Pau
Hospital Universitari Germans Trias i Pujol (Can Ruti)
Hospital de Barcelona
Hospital de Nens de Barcelona
Cottolengo Padre Alegre
Casa Ronald McDonald

Vols assistir a l'entrenament? Aconsegueix aquí la teva entrada!

A Barça TV i en streaming

L'entrenament serà retransmès en directe per Barça TV, el web oficial i el canal YouTube (www.youtube.com/fcbarcelona) i Facebook (www.facebook.com/fcbarcelona).
Tornar a dalt