fcb.portal.reset.password

Ernesto Valverde a la sessió d’entrenament d’ahir a a l’estadi Georgios Karaiskakis | MIGUEL RUIZ

Ernesto Valverde, entrenador del FC Barcelona, i Takis Lemonis, entrenador de l’Olympiacos FC, han signat una carta conjunta per valorar la importància de la col·laboració que fan les dues entitats amb l’UNICEF:

"A les 21.45 h del dimarts 31 d'octubre, els nostres dos clubs, l'Olympiacos FC i el FC Barcelona, s'enfrontaran durant 90 minuts al camp de futbol de G. Karaiskakis en la fase de grups de la UEFA Champions League. Un cop finalitzat el partit, els dos clubs, a part de les seva història esportiva, continuaran compartint un fort vincle, ja que estan orgullosament unides per les seves importants aliances amb l’UNICEF, per al benestar i la seguretat dels infants de tot el món.

El Barça va iniciar el camí el 2006 i l’Olympiacos va seguir aquest exemple el 2013, ja que va donar suport a l’UNICEF en el seu treball i amb seu compromís amb els infants més desafavorits arreu del món. Avui com un equip, TEAM UNICEF, hem aconseguit moltes coses per als nens i nenes de tot el món i seguim compromesos a aconseguir encara més en el futur.

Des del 2006, la Fundació Barça i l’UNICEF col·laboren conjuntament en una proposta pionera que va revolucionar el món dels patrocinis. Durant aquests deu anys s’han donat més de 15 milions d’euros a l’UNICEF per a projectes mitjançant els quals s’han beneficiat més d’un milió d’infants. S’ha treballat a Swazilàndia, Malawi, Angola, el Brasil, la Xina, Ghana i Sud-àfrica. Així mateix, des de l’any 2016 s’han destinat 700.000 euros a les emergències d’Haití, Sudan del Sud i Mèxic.

Des del 2013, l’Olympiacos FC ha donat suport a la campanya del 100% de l'UNICEF per vacunar centenars de milers de nens i nenes a Grècia i l'estranger, així com a formar a milers de treballadors sanitaris. A partir d'aquest any, el club contribuirà a la campanya de l'UNICEF per ajudar a la prevenció de la mortalitat infantil i garantir que cada nen tingui la nutrició i l'assistència sanitària necessàries per créixer i desenvolupar-se en les seves etapes inicials.

Els dos clubs veiem el futbol com més que un esport. El futbol és un moviment d'esperança, un conjunt d'idees i valors que uneix gent de diferents nacionalitats i orígens, com si fóssim membres de la mateixa família. Guiats per aquests valors, els nostres presidents del Club, les administracions, els gerents, els jugadors i els nostres increïbles aficionats, tots ens hem unit a l’UNICEF per ajudar a salvar la vida de nens i nenes de tot el món i alegrar el seu futur. Per això, volem donar les gràcies a tots i cadascun de vosaltres pel vostre suport i confiança permanent en la nostra missió.

No oblidem que els nens són el nostre futur, i és la nostra responsabilitat defensar-los!

Signat:

Takis Lemonis, Entrenador de l’Olympiacos FC