fcb.portal.reset.password

Els Barça Legends han demostrat aquest divendres que a més de ser grans als terrenys de joc també ho són fora. A poques hores de disputar el partit que els enfrontarà al Manchester United Legends, una representació de l’equip ha visitat els infants que es troben ingressats a l’Hospital Sant Joan de Déu.

Davids, Rivaldo, Edmílson, Belletti, Bakero, Kluivert, Amor i Nadal han estat a diverses plantes de l’hospital i han compartit una estona amb els infants ingressats i les seves famílies. Han liderat la delegació blaugrana el vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació FC Barcelona, Jordi Cardoner i el CEO de la Fundació FCB, Nacho Mestre. La trobada ha servit d’estímul per millorar el benestar emocional dels nens i nenes que es troben convalescents. En acabar la visita tot el grup s’han fet una fotografia amb la marca del guerrer, símbol de la campanya #paralosvalientes que té com a objectiu la construcció del nou Pediatric Cancer Center.

I és que el partit d’aquest divendres al Camp Nou és un enfrontament amb un marcat caràcter solidari perquè els fons recaptats per la venda d’entrades es destinaran a la construcció d’aquest nou centre, un projecte pioner impulsat per l’Hospital Sant Joan de Déu, la Fundació FC Barcelona i la Fundació Leo Messi.

El Pediatric Cancer Center Barcelona serà el centre d’oncologia pediàtrica més gran d’Europa,  incorporarà els darrers avenços en la lluita contra aquesta patologia i tindrà capacitat per atendre 400 pacients a l’any, un 30% més dels que Sant Joan de Déu atén en l’actualitat.

Però perquè sigui una realitat es necessiten 30 milions d’euros. Per aconseguir-los, al mes de febrer es va impulsar la campanya #paralosvalientes protagonitzada per Leo Messi, gràcies a la qual s’està sensibilitzant sobre la importància que té fer una donació, per petita que sigui, per a aquest projecte. Les aportacions es poden fer a través de: www.fundacio.fcbarcelona.cat

Què són els Barça Legends?

Els Barça Legends són el resultat d’un programa del FC Barcelona que té com a objectiu posar en valor la figura dels futbolistes que han vestit la samarreta del Club. El projecte té la voluntat de contribuir a la globalització de la marca Barça i els seus valors a través dels exjugadors, així com rendibilitzar la carrera dels esportistes més enllà de la seva retirada professional. Aquesta iniciativa preveu la disputa de diversos partits i l’organització d’esdeveniments paral·lels a diferents llocs del món.

Tornar a dalt