fcb.portal.reset.password

El primer equip durant el minut de silenci previ a l'inici de l'entrenament. | MIGUEL RUIZ / FCB

El FC Barcelona s’ha sumat al minut de silenci convocat a les 12 hores pel Govern de la Generalitat i l’Ajuntament de Barcelona després de l’atac terrorista sofert per la ciutat de Barcelona aquest dijous a la tarda, que va causar 14 morts i més d’un centenar de ferits.

El president Josep Maria Bartomeu i els directius Pau Vilanova i Maria Teixidor han representat el Club en l’acte celebrat a les Rambles de Barcelona, on també han assistit el rei Felip VI, el president del Govern, Mariano Rajoy, el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, entre moltes altres personalitats.

Homenatge del primer equip i de les seccions del Club

L’entrenament del primer equip  ha estat marcat pel minut de silenci inicial del primer equip per retre homenatge a les víctimes de l’atemptat de Barcelona d’aquest dijous. Posteriorment, els homes d’Ernesto Valverde s’han exercitat al camp Tito Vilanova per seguir la seva preparació pel duel d’aquest diumenge.

Les diferents seccions del club també s'han sumat a l'homenatge a les víctimes i han fet un minut de silenci.

Les oficines, la Ciutat Esportiva i  la Masia

D’altra banda, a les instal·lacions del Club també s’han guardat diversos minuts de silenci. A les oficines del Club s’han reunit, en senyal de dol, la majoria dels empleats del Club per retre un reconeixement en memòria i homenatge a les víctimes d’aquest atemptat. A la Ciutat Esportiva i a la Masia també s’han dut a terme minuts de silenci amb els diferents treballadors del Club.

Cal recordar que, com a mostra de la profunda desolació i enèrgica condemna per l’atac terrorista, totes les seccions professionals han dut a terme minuts de silenci abans dels seus partits –com va ser el cas de l’handbol a Romania- o abans dels seus entrenaments –com han fet la resta de seccions-. A més, els jugadors de tots els equips lluiran braçal negre en tots els partits del cap de setmana i les banderes que onegen a les instal·lacions del Camp Nou es troben a mig pal en senyal de dol.

Tornar a dalt