fcb.portal.reset.password

Nens de Banyoles aprenent sobre el valor del respecte amb ‘Barçakids’. | Barça Fundació

Per 6è any consecutiu, el programa d’educació en valors Barçakids de la Fundació Barça ha iniciat el seu recorregut pel territori català al municipi de Banyoles, on hi ha estat dues setmanes del mes de novembre.

Enguany, dels cinc valors de l’ADN del Barça, el respecte serà el protagonista d’aquesta temporada amb un nou lema: “Qui té valors guanya, i amb el respecte guanyem tots!

El respecte per un mateix i pels altres ha estat el focus central de les dinàmiques que han implicat 391 infants de 5 escoles de primària de Banyoles, que han estrenat el nou lema.

Mitjançant procediments dinàmics, innovadors i adaptats al currículum escolar, la Fundació Barça promou en els infants l'anàlisi i el coneixement d'hàbits i actituds que generin canvis per ajudar-los a créixer a nivell personal i col·lectiu, mitjançant l'esport, que és, en tot moment, l'eix motivador de l'aprenentatge.

Recursos per mestres, pares i infants

Al portal educatiu www.fcbkids.cat, mestres, pares i infants trobaran recursos educatius i lúdics on es podran trobar activitats per l’aula, a l’aire lliure, individuals, en família, activitats motrius... Així com articles d’interès educatiu amb una visió innovadora en el món de l’educació.

Tornar a dalt