fcb.portal.reset.password

Aprofitant l’estada a Barcelona d’una delegació del Boca Juniors, Christian Gribaudo, director de Boca Social, l’entitat solidària del club de Buenos Aires, va mantenir aquest dijous una trobada amb Jordi Cardoner, vicepresident primer del FC Barcelona.

L’objectiu de la visita va ser conèixer de prop les línies estratègiques de la Fundació FC Barcelona i la seva filosofia solidària. Cardoner va compartir amb Gribaudo les claus que han fet de la Fundació FC Barcelona una entitat consolidada i reconeguda en l’àmbit social gràcies a projectes de foment de valors entre els joves com FutbolNet i Barçakids o a aliances pioneres com la establerta amb l’Unicef, que enguany compleix deu anys.

“Tenim unes semblances importants amb el Boca, és també un equip centenari i hem compartit experiències i hem atès totes les seves preguntes en relació amb la nostra tasca fundacional”, va assegurar Jordi Cardoner. “Tenim molt a aprendre i volem seguir el camí del Barça en l’àmbit social. És un exemple per a nosaltres”, va recordar Christian Gribaudo.

La Fundació FC Barcelona, amb més de 20 anys de vida, s’ha convertit ja en un referent per a les fundacions dels equips de futbol d’arreu del món per la seva intensa tasca solidària no només a Catalunya sinó també a la resta del món.

Tornar a dalt