fcb.portal.reset.password

Acompanyats d'Abidal i de Cardoner

La Fundació FC Barcelona ha convidat un grup de nens de l'AFANOC a veure el partit Barça-Betis. Formen part de l'Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya i alguns d'ells van participar en l'acte de presentació de l'aliança entre la Fundació Éric Abidal i la Fundació FCB que es va celebrar a la Ciutat Esportiva l'abril passat.

En la prèvia del partit van poder fotografiar-se amb els jugadors del primer equip, i van estar acompanyats per Éric Abidal i pel vicepresident primer del FC Barcelona, Jordi Cardoner

La visita d'aquests menuts ha estat possible gràcies al servei T'Acompanyem de l'Àrea Social del FC Barcelona i a l'ajuda dels voluntaris de Creu Roja Catalunya.

Acompanyats d'Abidal i de Cardoner

La Fundació FC Barcelona ha convidat un grup de nens de l'AFANOC a veure el partit Barça-Betis. Formen part de l'Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya i alguns d'ells van participar en l'acte de presentació de l'aliança entre la Fundació Éric Abidal i la Fundació FCB que es va celebrar a la Ciutat Esportiva l'abril passat.

En la prèvia del partit van poder fotografiar-se amb els jugadors del primer equip, i van estar acompanyats per Éric Abidal i pel vicepresident primer del FC Barcelona, Jordi Cardoner

La visita d'aquests menuts ha estat possible gràcies al servei T'Acompanyem de l'Àrea Social del FC Barcelona i a l'ajuda dels voluntaris de Creu Roja Catalunya.

Tornar a dalt