fcb.portal.reset.password

Aquest dimarts el projecte ‘One Team’, impulsat per l’Eurolliga de bàsquet i la Fundació FCB, va celebrar una sessió molt especial en què van participar els seus dos ambaixadors, el jugador del FCB Lassa, Aleksander Vezenkov, i la jugadora de l’equip de bàsquet femení, Magatte Niang.

L’activitat va tenir lloc al Pavelló Juan Carlos Navarro de Sant Feliu de Llobregat amb una desena de joves esportistes de l’escola d’iniciació AFA, un projecte dins de l’UNES Unió Esportiva adreçat a totes les persones amb algun tipus de discapacitat física, amb la finalitat que practiquin una activitat física adaptada.

Durant la sessió es va jugar un partit de bàsquet en tres temps, peça clau d’aquest projecte, en què els beneficiaris van treballar el valor de l’ambició. Vezenkov i Niang van fer l’activitat en una cadira de rodes per potenciar el vessant inclusiu de la iniciativa.

‘One Team’ és un projecte creat per l’Eurolliga, en què col·labora la Fundació FC Barcelona, que pretén utilitzar la pràctica del bàsquet per al foment de la inclusió social, de l’equitat de gènere i dels valors entre els joves.

Tornar a dalt