Jaume Giró, la consellera Neus Munté, sor Lucía Caram i Jordi Cardoner, en la presentació del projecte | GERMÁN PARGA - FCB

El papa Francesc rebrà aquest dimecres al Vaticà una representació del programa #Invulnerables, impulsat per sor Lucía Caram i en què participen la Fundació del FC Barcelona, juntament amb la Fundació Rosa Oriol, l’Obra Social ”la Caixa” i el Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat. El vicepresident primer Jordi Cardoner forma part de la delegació en què també hi són presents Jaume Giró, director general de l’Obra Social ”la Caixa”; Rosa Oriol Tous i Rosa Tous, presidenta i presidenta honorífica de la Fundació Rosa Oriol, i sor Lucía Caram, a més d’una representació de voluntaris, famílies i empreses i fundacions que formen part d’aquesta iniciativa solidària.

Per part del FC Barcelona i la Fundació del Club, també formen part de l’expedició oficial el directiu Pau Vilanova, els patrons Rosa M. Lleal, Enric Roca i Antonio Tombas, i la directora general, Mària Vallès.

#Invulnerables és un projecte que compta amb la participació de la Fundació del FC Barcelona i que suma esforços per lluitar contra la pobresa que afecta les famílies i la infància més vulnerable. L’objectiu del programa és cobrir necessitats bàsiques com l’accés a l’alimentació saludable, l’educació, el foment de l’esport i l’educació en el lleure d’infants i joves.