fcb.portal.reset.password

Després de veure el partit des de la Llotja del Camp Nou i contribuir a donar vida a una estampa per al record, els 140 infants convidats aquest dissabte al partit Barça-Màlaga s’han dirigit a l’Auditori 1899, on la Fundació FC Barcelona i l’UNICEF els han preparat un final de festa com mereix l’ocasió.

Durant l’esdeveniment, en el qual s’ha pogut veure també l’espot de la campanya El triomf dels somnis, els infants han fet preguntes als representants de les dues entitats sobre la feina que fan la Fundació i l’UNICEF ajudant els nens d’arreu del món, facilitant-los l’accés a l’escola i garantint-los els seus drets. Unes qüestions que tots ells han reflexionat prèviament amb els seus mestres i monitors i que els han ajudat a entendre el potencial que pot arribar a tenir l’esport més enllà de la competició.

Han rebut els infants a l’Auditori el president Josep Maria Bartomeu, el vicepresident primer, Jordi Cardoner, el director executiu d’aliances de l’UNICEF, Justin Forsyth i el president del Comitè Unicef Espanya, Carmelo Angulo.

Aquest acte ha posat el punt final a la jornada de la Llotja Infantil, emmarcada dins de la commemoració dels desè aniversari de la signatura de l’acord amb l’UNICEF I que té com a paraigua la campanya El triomf dels somnis, presentada dijous.

Tot plegat ha tingut lloc la vigília del 20 de novembre, Dia Universal de l’Infant, una efemèride que commemora l’aprovació per part de les Nacions Unides del Tractat Internacional que l’any 1989 va establir els drets de tots els infants, conegut amb el nom de Convenció sobre els Drets de l’Infant.

Declaracions de Josep Maria Bartomeu:

“Per al FC Barcelona i la seva Fundació és un orgull celebrar el desè aniversari d’una aliança tan especial com la que ens uneix amb l’UNICEF. Durant aquests anys hem aconseguit millorar les vides d’un milió de nens arreu del món, una fita que és el triomf del compromís social del Barça però que, en definitiva, és també El triomf dels somnis. Avui, amb la Llotja dels Infants, hem pogut veure al Camp Nou una imatge històrica que quedarà per al record i que ens motiva a continuar treballant a favor de la infància de la mà de l’UNICEF. Aquest és el nostre repte; aquest és el camí que ens dicta el nostre més que un club.”

Declaracions de Justin Forsyth:

“La nostra aliança pionera amb el FC Barcelona ha ajudat a transformar les vides d’un milió de nens al món i els ha donat l’oportunitat d’aprendre, de jugar i de fer esport. Estem molt satisfets de treballar amb un dels clubs de futbol més exitosos i coneguts del món per continuar canviant les vides d’encara més infants durant els propers anys, perquè milions de nens tinguin l’oportunitat de desenvolupar tot el seu potencial”.

Tornar a dalt