fcb.portal.reset.password

Foto de grup amb els beneficiaris a la prèvia del partit | VÍCTOR SALGADO - FCB

‘One Team’ va traslladar aquest divendres una de les seves sessions al Palau Blaugrana. El grup de beneficiaris d’aquest projecte de foment de valors a través del bàsquet, impulsat per l’Eurolliga i la Fundació FC Barcelona, va poder participar en un clínic en el descans del partit de competició europea entre el Barça Lassa i el Baskonia.

Els ambaixadors d’aquesta iniciativa, la jugadora blaugrana de bàsquet femení, Magatte Niang, i el jugador del Barça Lassa, Aleksandar Vezenkov, es van fotografiar amb tots els beneficiaris en la prèvia del partit, acompanyats de la vicepresidenta de la Fundació FCB Maria Teixidor i del patró Enric Roca.

Com en la temporada anterior, el grup de joves que es beneficien de la iniciativa pertanyen a les escoles d’iniciació AFA (Activitat Física Adaptada), un projecte dins de l’UNES Unió Esportiva adreçat a totes les persones amb algun tipus de discapacitat física, amb la finalitat de practicar una activitat física adaptada.

‘One Team’ és un projecte  creat per l’Eurolliga que pretén utilitzar la pràctica del bàsquet per al foment de la integració social, de l’equitat de gènere i dels valors entre els joves.

Tornar a dalt