fcb.portal.reset.password

La comitiva del FC Barcelona i de la Fundació FCB recollint el guardó | GERMÁN PARGA - FCB

El Palau Blaugrana ha acollit aquest dissabte la 8a edició dels Premis Nacionals Special Olympics, una edició en què la Fundació FC Barcelona ha estat guardonada en la categoria de Responsabilitat Social. El jurat ha volgut reconèixer el continu suport de la Fundació FCB a aquesta entitat al llarg dels anys que es concreten, per exemple, en la cessió de les instal·lacions per celebrar la Marxa Special Olympics o l’oferiment d’invitacions per als seus esportistes a partits de les diferents seccions del FC Barcelona, entre altres iniciatives. Aquest reconeixement és també un aval al treball de la Fundació a favor de la integració social de les persones amb discapacitat i a la sensibilitat demostrada en nombroses accions envers aquest col·lectiu. Han recollit el premi el directiu del FC Barcelona, Emili Rousaud i els patrons de la Fundació FCB, Josep Maldonado, Ramón Garriga, Xavier Pérez Farguell i Ramón Alfonseda.

L’entrega de guardons ha tingut lloc just després de la XIX Marxa Special Olympics, la qual ha pres aquest dissabte, un any més, els carrers de Barcelona. Es tracta de la tradicional passejada cívica, solidària i reivindicativa que reclama una inclusió més gran a la societat de les persones amb discapacitat intel·lectual a través de l’esport.

La caminada s’ha iniciat a les 10.00 hores a la plaça Maria Cristina de Barcelona sota el lema Tots junts som imparables, i ha acabat al Palau Blaugrana, on s’ha celebrat l’acte central d’aquesta cita que organitzen Special Olympics Catalunya i la Federació ACELL (Federació Catalana d’Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual) amb la col·laboració de la Fundació FC Barcelona.

Tornar a dalt